Programa „Genijus“

PROGRAMA „GENIJUS“
  • Vieta: Kultūros centras ,,Slėnis“, Žemaičių 75 A, Kaunas
  • Data: 2014 m. sausio 1 d. – gruodžio 31 d.
  • Amžius: 15–25 metų
  • Dalyviai: 54 mokinės ir studentės
  • Finansavimas: 5000 USD iš Foundation for Social and Cultural Advancement

 

Moterys per projektą buvo mokomos daugiau sužinoti apie pilietines ir moters teises. Kad pasiektų šį tikslą, projekto metu buvo organizuojamos tokios veiklos:

  1. Susitikimai su ekspertais, kurie padėjo joms apsvarstyti moters vaidmenį visuomenėje. Sesijos vyko Kaune sausį „Skirtumai tarp moterų ir vyrų smegenų”, balandį „Ką reiškia gerbti save?“, „Kaip galiu parodyti savo meilę?“, gegužę „Kūno teologija“, „Jono Pauliaus II naujas požiūris į seksualumą“, „Santuoka ir šeimos gyvenimas“ ir lapkritį „Geras pasiruošimas viešam kalbėjimui“. Taip pat buvo suorganizuotas tarptautinis susitikimas Madride, kur buvo svarstomas moters vaidmuo visuomenėje. Spalį šiame cikle buvo suplanuota sesija apie moters teisę mokytis.
  2. Interaktyvūs užsiėmimai apie lyderystę ir visuomeninę atsakomybę Kaune ir Klaipėdoje. Sesijos vyko kovą, balandį ir gegužę. Dalyviai buvo studentės iš skirtingų miestų. Birželį studentės dalyvavo kaip vadovės lyderystės stovykloje moksleivėms. Tai buvo galimybė pritaikyti įgytas žinias.
  3. Mokymosi užsiėmimai, kurie leido studentėms aktyviai įsigilinti į skirtingas temas. Per užsiėmimus jos nuosekliai ir atsakingai dirbo komandose. Užsiėmimai vyko sausį „Dalinkimės džiaugsmu“, vasarį „Indiškos virtuvės pradžiamokslis“, lapkritį filmo „Moskatis: vargšų gydytojas“ peržiūra ir „Studentų pasiruošimas dalyvauti UNIV kongrese Romoje“ ir gruodį „Staigmena šeimai Kalėdoms“.

 

Vykdydami projektą pasiekėme šiuos rezultatus:

I grupė: Merginos nuo 15 iki 18

II grupė: Merginos nuo 18 iki 25

togiai, sukūrimas
  • Lyderystės gebėjimų ugdymas
  • Bendravimo ir dialogo tarp jaunų žmonių stiprinimas
  • Padidinti lyderystės įgūdžiai
  • Lyderystės įgūdžių ugdymas
  • Bendradarbiavimo ir dialogo tarp jaunų žmonių sustiprinimas
  • Atsakingumo jausmo ugdymas, kad savo bendruomenėje veiktų tam, kad gintų žmogaus teises.