OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Baltijos šalių konferencija UNIV 2006 “Žiniasklaidos įtaka jaunų žmonių elgesiui. Alternatyvos”

Kultūros perteikimas žiniasklaidos priemonėmis.
  • Data: 2006 m. vasario 5 – 6 d.
  • Vieta: Taline, „Ravala“ kultūros centre ir Talino technologijos universitete
  • Amžius: 18 – 24 metų studentėms
  • Dalyviai: Kongrese iš viso dalyvavo 30 studenčių, 12 iš jų – lietuvaitės
  • Finansavimas: 1.000 Er Lietuvos grupei

UNIV kongresas – tai tarptautinis studentų susitikimas, organizuojamas Istituto per la Cooperazione Universitaria (ICU). Kiekvienais metais renginys Romoje suburia jaunus žmones iš viso pasaulio. Kongreso metu jaunuoliams rengiami įvairūs kultūriniai susitikimai, konferencijos, peržiūros, koncertai bei kiti renginiai, suteikiantys galimybę dalyviams ne tik įsigilinti į įvairius akademinio pasaulio klausimus, bet ir atkreipti dėmesį į tuos, kuriems labiausiai reikia pagalbos.

Kasmet studentai paruošia tiriamąjį darbą ICU instituto paskelbta tema, kuris vėliau, jei sulaukia palankaus komisijos vertinimo, yra pristatomas kongreso metu. 2006 metais studentai ir dėstytojai kviečiami apmąstyti tokią UNIV temą: „Kultūros perteikimas žiniasklaidos priemonėmis“. Baltijos šalių konferencija UNIV 2006 – vietinis UNIV etapas, Baltijos šalių studenčių susitikimas ir darbų pristatymas.

Konferencijos metu iniciatyvios ir kūrybingos Lietuvos, Latvijos, Estijos, Suomijos bei Rusijos atstovės susipažino su įvairių žmonių požiūriais į UNIV temą. Savo nuomonę išsakė bendraamžės iš skirtingų šalių, taip pat Estijos spaudos tarybos pirmininkas bei Estijos vyskupas.

Estijos žiniasklaidos atstovas paskatino jaunimą aktyviau reaguoti į televizijos laidas ar laikraščiuose pasirodančius straipsnius, reikšti savo nuomonę apie juos. Tai buvo proga pažvelgti į nagrinėjamą temą iš vidaus, susipažinti su žiniasklaidos bei žurnalistų kasdienybe.

Lietuvaičių paruošti ir seminare pristatyti darbai:

  1. Šeimos įvaizdžio kaita fotografijose;
  2. Žiniasklaidos įtaka, formuojant miesto veidą;
  3. Teisė į privatumą, įvaizdį ir reputaciją Lietuvoje.